Jul å ett förbaskat stress....

Hejsan hoppsan fallerallera..... På julen ska varenda mamma vara gla. Men ja eller hur !!!!!
Det är så mycket som ännu inte är färdigt, julgodiset är inte färdigt * NEJ! Jag har inte stått å gjort julgodis sen i fredags om ni undrade*
Prydnads tomtarna hade tydligen flyttat på grund av för lång väntetid för att hamna på hyllorna å överallt å lite varstans .
Skinkan måste fixas till * ja inte min skinka för då hade vi fått svälta under jul*
julklapparna måste slås in , för Nisse jävlarna verkar ha gjort en saab , nämligen gått i konkurs eller nåt, hoppas bara att tomten är snällare så Nisse jävlarna får sina löner i alla fall ....
Sen måste jag hitta nåt att ha på mig på julafton det är kanske inte så trevligt att ta emot gästerna naken... Man vill ju liksom inte att dom ska tro att dom firar jul hemma hos naken Janne fast egentligen stämmer ju det naken Janne bor ju här ....
Nä Gud va jag jiddrar nu ska jag bara ligga här i sängen å bara njuta av min ensamtid såååååå himla fantastiskt skönt.
Barnen är ute å kör bobbycar medans naken Janne bär pellets.
Hihi rättvis fördelning tycker jag..
Har förresten kommit på att jag nog säger ordet makalös rätt ofta här hemma för här om dagen kom Nemo fram till mig å suckar å säger du är makalös, sen springer han där ifrån. Fatta att jag satt med öppen mun å bara gapade sen bröt jag ihop av skratt detta barn. Lika dant var det för några dagar sen då satt jag å virkade å Nemo pratade som vanligt hela tiden så jag sa till honom att han skulle vara tyst för att annars tappar jag räkningen. Nästa gång kom han fram till mig när jag satt å virkade igen, jag bad han vara tyst, då säger han: - har du tappat räkningen mamma.
- ja svarar jag.
- jaha men vart har du tappat den då ??? Å så börjar ungen å glo på golvet hahah va fasen ska man säga han har frågor å svarar på dom själv åxå hihi
Nä nu ska jag vila lite puss puss gummi buss..... // mask räknande Mia


Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Hehe, dessa barn... Matilda fick lite mat hos grannen när hon var 4-5 år kanske.... Han tackade artigt för maten med tillägget att "det var delikat"... :)

2011-12-21 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!