Gnälliga små- spikar å en tjurig mutter...

Hej å hå ....
Jag säger bara... Fy för den lede för gnälliga å sura barn.
Idag har allt tydligen varit fel för kapten Nemo, han är nog på väg att bli sjuk så allt som egentligen inte kan gå fel, gick tydligen jätte FEL .
Morgonen började med att han typ vaknade vid halv sex å efter att pappsen åkt till jobbet så vrålade han hela tiden.
Han skrek å grät för han ville ligga på pappas sida i sängen men där låg redan Liam, ja så då brakade Nemos värld sönder å samman.
Han ville leka med Liams nya lego- båt men det får han inte för han har en viss förmåga att kolla mer med händerna än med ögonen å då har snart Liam ingen lego- båt utan mer som ett sjunket skepp...
Ja då bröt han ihop för det.
Gnäll å tjut ännu mera plutande med munnen.
Han skulle kolla på film å jag satte i den, jaha men då bröt han ihop för att han ville se en annan film efter bara fem minuter.....
Gahhhhhh....
Jag trodde fan i mig att han skulle ta knäcken på mig alldeles idag.
Herregud!!!!
Trodde verkligen inte att en så liten varelse kunde vråla så högt i sååå många timmar. Tillslut kom avlösningen dvs. Pappa/ maken hem.
Å jag kunde äntligen få andas såååå skönt att bara få vara, jag älskar mina barn men ibland finns det faktiskt gränser för vad en mamma står ut med.
Vaddå??? Man är la inte mer än människa eller???
Nä nu är det dax för lite kvälls- te å försöka att få limtuben i säng i någorlunda tid, för i morgon kommer mina älskade stora grabbar, så underbart saknat dom så.
Så Simon å Sebbe vi ses i morgon å försök att inte ta död på farbror Jan när ni åker hem hihihi.
Puss å hej // vraket Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!