Frenetiskt film- bytande å avklippt snopp...

God fortsättning på julen på er alla träsk- troll där ute!!
Idag har man typ bara diskat å försökt sätta ner röven i soffan, men så fort man gjort det så är det mackor som ska bres, eller bajsiga blöjor som ska bytas eller så ska man springa som en hyperaktiv kanin fram å tillbaka till DVDn för att ena sekunden ska barnen titta på dinosaurier i Ice Age å för att efter fem minuters tittande kolla på Elias den lilla räddnings- båten å för att i nästa sekund kolla på shrek.....
Så efter 10 film- flippningar så kände jag att jag behövde en härlig dusch, ensam... Bara njuta... Ensam.... Så skönt... Mmmm.... Bara stå där i duschen helt ens..... Va fasen!!!!
ensamhets duschen fick ett abrupt slut när drapperiet rycktes upp å en liten blond krulltott sticker in sitt huvud halv vägs in i dusch- handtaget... Å säger: - mamma va gör du???
- försöker duscha, svarar jag
- jaha, vaffö då?
- för att jag ville bli lite ren.
- jaha, men mamma .....
- jaaaaaa
- du har ingen snopp?!
- nä för jag är tjej jue
- jaha, har du klippt bort den?
Seriöst !!! snacka om att jag verkligen i stort sett fick stoppa in hela schampo flaskan i truten för att inte skratt ihjäl mig.... * jag lovar att det förmodligen såg ut som att jag hade spjälat käken ett tag efter det*

Nä nu tjötar Liam snart hål i huvvet på mig så innan det händer så får jag nog säga over and out för hur skulle det annars se ut med en mamma med stort hål i huvvet å spjälad käke haha, nä puss puss röv- kalsong // Mia utan snopp


Kommentarer
Postat av: Patrik Holm

Hahaha, dessa barn.... Så nu vet han att ni tjejer har en massa hål alltså? ;P

2011-12-28 @ 22:51:11
Postat av: Naken maken

Nä hä! Har dom?????

2011-12-28 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!