En riktigt söt jul !!!!

Hej hopp gummi..... Anka!!!
Idag har familjen Nielsen lekt, Äntligen Hemma/ Leilas Söta Jul...
Maken fick vara Trädgårds- Bosse å fixade lyset med fusk gran- ris på trappen, jag fick vara En kombinerad Leila å Lulu å fixade det söta snasket till jul, Liam fick leka Martin Timell genom att testa olika spel på datorn lagom till jul å sist å minst fick Nemo äran att leka kreativa Karin, tycker mig se en liten viss likhet mellan dessa två om inte för sin enorma kreativitet så för håret...

Hann tyvärr inte färdigt allt godiset det som är kvar är snickers å knäcken
Men det gör jag i morgon

Granen är på plats å lyser härligt blått, jag bara älskar våran vita gran med svarta kulor å blåa lyse.
Nu är det snart äntligen jul men vart är snö helvetet????
Jaja nu ska jag fixa lite åt klisterburken
Puss å blött jula sött // Mia Bakar


Kommentarer
Postat av: Naken - maken

Ja jisses vad mycket snask, å massor med socker...... Men jag älskar dig ändå :-*

2011-12-19 @ 06:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!